Gratis verzending vanaf 25,-*
Kies voor gemak met 'Achteraf betalen'
Gratis retourneren*
Support
0
Review Logo9,2 @ KiyOh

Reparatie & garantie

Als een artikel niet goed functioneert binnen de geldende garantie, zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Denk aan een gratis reparatie of een nieuw artikel. Is het probleem met het artikel je eigen schuld, door incorrect gebruik, misbruik of verwaarlozing? Dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld. Heb je het artikel normaal gebruikt en is het gewoon versleten? Ook dan heb je geen recht op bovengenoemde oplossingen. 

Meld je een artikelklacht, dan kijken we of de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, op jouw situatie van toepassing zijn.

Voor alle custom controllers die bij Consoleskins zijn gekocht, gelden de onderstaande voorwaarden:

3 maanden standaard garantie:

  • Jouw controller is tot 3 maanden na ontvangst beschermd tegen fabricagefouten. Fabricagefouten betreft Stick drift en/of connectiviteitsproblemen. 
  • Als jouw thumbsticks driftproblemen hebben, zullen we ze volledig repareren / vervangen.
  • Klant is verantwoordelijk voor alle verzendkosten.

6 maanden (extra) garantie: 

  • Jouw controller is tot 6 maanden na ontvangst beschermd tegen fabricagefouten. Fabricagefouten betreft Stick drift en/of connectiviteitsproblemen. 
  • Als jouw thumbsticks driftproblemen hebben, zullen we ze volledig repareren / vervangen.
  • Als jouw controller hardware-defecten heeft, zullen we jouw controller repareren / vervangen. Dit omvat alle hardwaremodificaties uitgevoerd door Consoleskins.
  • Klant is verantwoordelijk voor alle verzendkosten.

12 maanden (extra) garantie:

  • Jouw controller is tot 12 maanden na ontvangst beschermd tegen fabricagefouten. Fabricagefouten betreft stick drift en/of connectiviteitsproblemen. 
  • Als jouw thumbsticks driftproblemen hebben, zullen we ze volledig repareren / vervangen.
  • Als jouw controller hardware-defecten heeft, zullen we jouw controller repareren / vervangen. Dit omvat alle hardwaremodificaties uitgevoerd door Consoleskins.
  • Premium support, reparatie wordt snel uitgevoerd.

Wil je aanspraak maken op jouw garantie of wil je een reparatie-aanvraag doen, neem dan contact met ons op via [email protected] onder vermelding van jouw naam en ordernummer. 

Klachtenregeling

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected]. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie

Snel regelen in je account

Volg je bestelling, bekijk facturen of retourneer een artikel.

Kom je er niet uit?

Whatsapp ons

ma t/m vr 09.30 - 16.30
za t/m zo gesloten
Antwoord binnen 2 werkdagen

E-mail

Antwoord binnen 2 werkdagen

Email ons

Social media

Antwoord binnen 2 werkdagen

9,2Review LogoWij scoren een 9,2 op KiyOh

Consoleskins

Stoomloggerweg 8 - Unit 2.7
3133 KT Vlaardingen
Nederland Bekijk op Google Maps

BTW: NL854548518B01
KVK: 61919322
IBAN: NL63 INGB 0006 3700 40