Retourneren & Garantie

Retourneren

Je hebt het recht om binnen 14 dagen, zonder opgave van redenen, een artikel retour te sturen. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken en/of beoordelen, tenzij anders vermeld.

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de consument. 

Je maakt gebruik van het recht van retourneren door:

  • Het retourformulier downloaden (klik hier) en uitprinten.
  • Vul het formulier in en voeg het/de desbetreffende artikel(en) toe en stuur op naar het bijgevoegde adres.

Je kunt het artikel alleen terugsturen als:

  • het artikel compleet en onbeschadigd is.
  • in de originele staat en fabrieksverpakking is.

Retourzendingen zijn voor risico van de koper. Dit houdt in dat Consoleskins niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gezonden artikelen.

Het bedrag staat binnen enkele dagen (maximaal 14 dagen), na verwerking van het retour op je rekening. Is het meer dan twee weken geleden dat je iets retour hebt gestuurd en is je retour niet verwerkt bij je saldo, dan kun je het beste contact opnemen met ons opnemen via de e-mail.

Bij een bestelling boven de € 25,-- betaal je binnen Nederland geen verzendkosten. Wanneer de bestelling na het retourneren minder dan €25,- bedraagt, worden er verzendkosten in rekening gebracht. Retourneer je jouw gehele bestelling? Dan worden de verzendkosten altijd teruggestort.

Voor producten die worden vervaardigd op basis van individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn geldt een aangepast retourbeleid.

Garantie

Als een artikel niet goed functioneert binnen de geldende garantie, zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Denk aan een gratis reparatie of een nieuw artikel. Is het probleem met het artikel je eigen schuld? Dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld. Heb je het artikel normaal gebruikt en is het gewoon versleten? Ook dan heb je geen recht op bovengenoemde oplossingen. 

Meld je een artikelklacht, dan kijken we of de garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, op jouw situatie van toepassing zijn.

Voor alle custom controllers die bij Consoleskins zijn gekocht, gelden de onderstaande voorwaarden:

3 maanden standaard garantie:

  • Jouw controller is tot 3 maanden na ontvangst beschermd tegen fabricagefouten.
  • Als jouw thumbsticks driftproblemen hebben, zullen we ze volledig repareren / vervangen.
  • Klant is verantwoordelijk voor alle verzendkosten.

6 maanden (extra) garantie: 

  • Jouw controller is tot 6 maanden na ontvangst beschermd tegen fabricagefouten.
  • Als jouw thumbsticks driftproblemen hebben, zullen we ze volledig repareren / vervangen.
  • Als jouw controller hardware-defecten heeft, zullen we jouw controller repareren / vervangen. Dit omvat alle hardwaremodificaties uitgevoerd door Consoleskins.
  • Klant is verantwoordelijk voor alle verzendkosten.

9 maanden (extra) garantie:

  • Jouw controller is tot 9 maanden na ontvangst beschermd tegen fabricagefouten.
  • Als jouw thumbsticks driftproblemen hebben, zullen we ze volledig repareren / vervangen.
  • Als jouw controller hardware-defecten heeft, zullen we jouw controller repareren / vervangen. Dit omvat alle hardwaremodificaties uitgevoerd door Consoleskins.
  • Premium support.
  • Gratis verzending (alleen geldig op bestellingen uit Nederland).

Wil je aanspraak maken op jouw garantie of wil je een reparatie-aanvraag doen, neem dan contact met ons op via info@consoleskins.nl onder vermelding van jouw naam en ordernummer. 

Ruilen

Het ruilen van een artikel voor een ander artikel van Consoleskins, geldt als een nieuwe bestelling. Je retourneert je oude bestelling binnen 14 dagen na ontvangst en geeft je nieuwe bestelling door zoals je gewend bent. De verzendkosten zijn voor eigen rekening. Moet een artikel geruild worden door een fout van ons of door een defect, dan zijn de kosten uiteraard voor onze rekening.

Klachtenregeling

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@consoleskins.nl. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie

Service van Consoleskins

  Voor 14.00 besteld, vandaag verzonden*

 Controllers binnen 2-4 werkdagen bezorgd

 Gratis verzending v.a. 25,-

  14 dagen bedenktijd*

  24/7 klantenservice

  iDeal, PayPal, Achteraf Betalen & meer

  Klantbeoordeling 8,8/10

© 2014 - 2020 Consoleskins | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel