Frequently Asked Questions (FAQ)

 Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, al is die wel verzonden?
De bestelling past normaal gesproken door de brievenbus, daarom krijgt de bestelling geen traceercode en kun je de verzending niet volgen. In dit geval vragen wij je tot 4 werkdagen na de verzenddatum te wachten. Als je de bestelling na 4 werkdagen na de verzenddatum nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met onze klantenservice. Wij helpen je dan graag verder.

 Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?
Als je bij de laatste stap van het bestelproces klikt op 'voltooien', ontvang je een bestelnummer. Op dat moment liggen alle gegevens van die bestelling vast. Het is dan niet meer mogelijk om iets in de bestelling te wijzigen. Je kunt de bestelling dan via de klantenservice annuleren en daarna een nieuwe plaatsen met de gegevens die je wilt.

 Kan ik ook verzenden via track & trace?
Ja, dit is mogelijk. Wanneer je de bestelling afrondt kan je Nederland (Track & Trace) selecteren bij het kopje 'versturen binnen' Nederland (track&trace). Hier zijn iets hogere kosten aan verbonden (3,95 euro). De track & trace code krijg je per e-mail opgestuurd, nadat je een notificatie hebt gekregen dat de bestelling verzonden is.

 Heb ik bij Consoleskins.nl garantie op mijn artikelen?
Ja, voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we je zo snel mogelijk een passende oplossing in de vorm van vervanging, reparatie of terugbetaling.

 Ik kan het gewenste artikel niet vinden via de zoekfunctie?
Het merendeel van de Skins zijn engelstalig. Om er zeker van te zijn of de Skin aanwezig is raden wij je dan ook aan om te zoeken op de Nederlandse en Engelse benaming.

 Van welk materiaal zijn de Skins gemaakt?
Onze skins worden geprint met een hoge resolutie op hoge kwaliteit vinyl met ultra heldere inkt dat niet vervaagd of beschadigd.

 Voorbereiding PS4 Console voor het toepassen van een Skin.
De PlayStation 4 staat erom bekend dat het vrij warm kan worden. Dit is direct van invloed op de Console Skins. Hoe warmer de PS4 wordt, hoe groter de kans dat de Skin loslaat. Zorg er dan ook voor dat je de PS4 goed ontstoft bij de ventilatiegaten. Dit is een stukje onderhoud wat de levensduur van de PS4 verlengd. Daarnaast is de kans vele male kleiner dat er problemen optreden met de Console Skins. Eventueel kan er na het ontstoffen een anti-stof preventie kit worden toegepast wat ervoor zorgt dat er minder stof in de PS4 komt.

 Wat kan ik doen als de Skin ietwat loslaat van de Console en/of Controller?
Gebruik een föhn om de Skin kort te verwarmen. Doe dit maar 3-5 seconden. Test of de Skin nu beter blijft plakken. Zo niet, herhaal dit proces net zolang tot de Skin goed blijft plakken.

Antwoord niet gevonden? Neem contact op met onze klantenservice.

Service van Consoleskins

  Volgende werkdag verstuurd

  14 dagen bedenktijd*

  24/7 klantenservice

  iDeal, PayPal & meer

  Klantbeoordeling 8,8/10

Partners

Voor alle iPhone en MacBook Skins & Decals kijk je hier

Volg i-Skins ook op Social Media

         

© 2014 - 2016 Consoleskins | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Wij gebruiken cookies om het winkelen bij Consoleskins.nl gemakkelijk te maken. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie?
Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen.

Waar worden cookies voor gebruikt?
Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger.

Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies.

Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser.

Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit.

Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies?
Deze website plaatst cookies om de volgende redenen:

Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen.

Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies.

Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen.

Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren.

Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is.

Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is.

AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites.

Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop.

Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking.

Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen?
Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.